Grattis Mamma :)

Jepp, idag så fyller min mamma år. Dock så var jag inte här å grattade henne på morgonen, hade sovit hos en kompis vilket var väldigt trevligt. Men att väcka mamma med typ "grattis-sång" eller va man säger är ganska så svårt, eftersom hon går upp mellan 5 o 7 typ... På morgonen alltså... -.-
Men Idag så har Vi även firat mej, mamma å pappa som oxå har fyllt år nu under sommaren, så släkten kom hit. Iallafall en del av den... Men jag fick en schal (hur fan stavar man de?), en liten tygväska en berlock och 600 kronor. Tack!
En kompis till mej förstår inte riktigt hur man kan fira sin födelsedag tillsammans med någon annan, som jag har gjort idag då. Hon måste ha ett eget släktkalas med minst två tårtor (två olika sorter). Men man är väl olika antar jag... 

Men hoppas att ni har de trevligt, och förresten, imorgon börjar skolan. Jippie....

Pussokram //Skratt-o-Matic

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, MUMS :D

2008-08-18 @ 20:52:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0