Hjärtligt välkomna

Jo, här har ni  då min blogg, Skrattomatic. Anledningen till detta, lite halvfåninga namnet, är nog att jag skrattar väldigt mycket. När jag väl har kommit upp i varv så går det knappt att sluta. Så ni fattar: Skratt-o-matic. En skrattmaskin helt enkelt. Mer om mej? Jo jag bor i en liten ort, om man kan kalla det för de, en bit ifrån Södertälje, men när jag slutar nian så vill jag åka å plugga i Göteborg, som jag har en stor förkärlek till, varför vet jag inte riktigt...  Jag är moppe gammal och ska precis börja nian. Jag har lite röd-brunt hår, men vill gärna vara blond, typ platina blond. Frågan är bara om jag skulle passa i det. Självklart så ska jag testa att vara blond, men inte just nu kanske. Just nu så fortsätter jag att vara röd-brun hårig, fast jag blir mer o mer röd tonad. Och nej, jag ser inte ut som en gris...

Pusspuss
 
// Skrattomatic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0