So sorry...

Sorry att de inte har blivit någe bra uppdatering den senaste veckan... Jag har haft de ganska så fullt upp.
Här är schemat som jag har följt under veckan :

Måndag: Börjar med skolan i nån timme, sen in till Södertälje med F. Sen även lite hårfärgning och OS på kvällen.

Tisdag: Först skola till halv tre, sen hem till F å plugga manus (Jag går på teater, och vi håller på att sätta upp pjäsen "Spöket på Canterwille")

Onsdag: Skola till halv tre (jag går till halv tre varje dag, inga olika tider här inte), sen hem å typ städa å fixa lite hemma och sedan så åkte jag, F, nåra från hennes familj och typ nåra kusiner till F på Sommarteater (Historien om Oliver- Skitbra, måste ni se, dom spelar till den 24 augusti), men de spöregnade skitmycket så dom tvingades att ställa in den. Det va lite tråkigt...

Torsdag: Skola, sen åkte man hem å städa en del. Sen så vare ett nytt försök på sommarteatern och guud så bra den va! Dessutom så var man på Safiren på skoltid för att träna livräddning och klädsim.

Fredag: Man går i skolan, går hem, och blir skitblöt eftersom det kom värsta skyfallet... Sen städar man å blåser upp lite luftmadrasser och sedan så börjar lite folk ramla in, det är nämligen kräftskiva hemma hos mej nu i helgen, så Massa folk kommer, de flesta från Göteborgs-området. Mycket kul. Till slut så hamnade typ alla tonåringar på mitt rum, så blev det en jävla (ursäkta spåket)  massa ölburkar å ölflaskor på mitt rum. Och dessutom lite ölspill, så mitt golv (som råkar vara typ heltäckningsmatta...) så nu luktar mitt golv öl, och kommer nog göra de ett tag... Själv så drack jag ingenting, jag lovar, eller jag smakade lite. Men ärligt talat så tycker jag att öl är äckligt, så jag förstår inte vad de e för mening att dricka det då.

Lördag: Vaknar i en fåtölj vid typ nio, som jag sovit i sen typ fem/halv sex på morganen. Filmen som man hade somnat till var "Kalle och Chokladfabriken". Fast det är klart, börjar man titta på en film när man inte har sovit på ett dygn, så däckar man ju direkt. Iallafall jag. Men Iallafall, när jag vaknade vid nio, och var helt jättekall så är första reaktionen- Gå å lägg dej i en varm säng! Självklart så är min säng upptagen då, plus att de ligger folk på hela golvet på mitt rum. Så då går man helt enkelt och snor någon annans säng. Resten av dagen så har jag tittat på när nåra kompisar/släktingar/familj spelar typ Mortal Combat och sådant, och typ hjälp till att få upp ett stort party tält. senare ikväll så blir det såklart kräftor och dyl. Mums!

Ett liten tillägg är att sedan fredagkväll så har jag varit grymt hes, så jag har knappt kunnat prata... Dessutom så har jag ont i halsen, host och är förkyld. Men med alla kompisar och släktingar som jag träffar allt för sällan så gör inte någonting.

PussoKram å kraxiga hälsningar // Krax-o-Matic

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ohja grönan suger!

2008-08-23 @ 23:43:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0